»Posegi so včasih grobi, drugič subtilni, vedno konceptualno premišljeni, a dvoumni: izločitev – zaznamek – remontaža.«
»Vollmaier se tega izziva ne loteva, kot bi mogoče lahko pričakovali, s prepariranjem ali elektronskimi posegi, temveč išče navdih v virtuoznem pianizmu Glenna Goulda in Vladimirja Horowitza pa tudi pri svojem profesorju (nekoč tudi že sodelavcu skupine Laibach) Aciju Bertonclju, zvestobo izvorni glasbi pa izkazuje s preizkušanjem skrajnih meja zmogljivosti izvajalca in glasbila.«
»Protipostavitev tako kričeče nesorodnih idej deluje po eni strani disonantno, po drugi strani pa absurdno humorno, kar je pogosta kombinacija v estetiki umetniškega kolektiva freštreš.«
»Skozi prizme antiutopije, svetovne katastrofe in postnarodno-zabavne glasbe, kolektiv problematizira teme nacionalizma in populizma v množični kulturi ter poskuša nakazati povezave med nasiljem estetike in estetiko nasilja v kulturnih konstruktih, ki se prikazujejo kot zabavni in ljudski, ter med civilizacijskim propadom po takšni ali drugačni globalni katastrofi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju